Saturday, 11 July 2015

SELAMAT BERPUASA DAN SELAMAT HARI RAYA!

Assalamualaikum

Bersua kembali setelah 2 bulan berlalu. Hehehe. Aduyai hampir terlupa pulak diri ini ada blog kan. iHai lah blog, nasib lah kau masih wujud lagi. Ade la jugak tempat aku nak cerita2 kan...

Tapi nak cerita apa pun tak tau. Pasal puasa? Emmmm... Dah nak raya dah minggu depan, tapi aku masih penuh lagi puasanya. Hehehe. Bulan lepas punya pun miss jugak. Adoyai. Mungkin makin gemok kot. Jangan bende lain sudah. Harris baru nak masuk setahun ni oii, hahaha.

Aisyah sekarang 2 tahun 4 bulan. Mulut macam budak 5-6 tahun. Tak berhenti bercakap. Pengaruh kuat Upin Ipin. Tapi okey la jugak dia belajar sambil tengok kartun. Jangan tengok saja2 tapi tak dapat input apa2. Yang hairannya bila dia tiba2 nyanyi lagu raya. Terkejut beruk ibu dia ni. Ntah bila laaa dia hapal. 

Harris pulak nak masuk setahun la Ogos ni. Dah pandai bertatih selangkah dua. Dah besar dah anak2 aku ni. Sekejap aje kan? Diam tak diam 3 tahun dah aku bergelar isteri. Sekejap sangat rasanya.

Sempena bulan mulia ni, aku ingin mengucapkan SELAMAT BERPUASA DAN SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA buat kawan2 yang terbaca entry ni. Entah bila pulak la aku nak update kan. So wish siap2. 

Hmmm, ok bai..

Salam Sayang,

1 comment:

ummi aqilah (LM) said...

Slmt hari raya awin. Becok ye ecah. Meriah umah kan awin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...