Tuesday, 3 April 2012

PANCAKE UNTUK MY SAYANG



Aku sebagai seorang kakak, betul2 berusaha sungguh2 nak pastikan pemakanan adik terjaga. Sekarang dia semakin melasak. Makan tak nak, susu pun dah tak berapa. Badan makin susut. Sangat risau. Sebab budak2 macam dia kena makan!!

Puas la pulak aku cari2 resipi nak tarik minat dia untuk makan. So, tahulah aku, dia suka benda2 yang baru. Means tak suka makan benda yang sama aje setiap masa macam nasik, bubur etc. Wallaweh!!

For sarapan, pancake jadi sasaran!! Alhamdulillah, dia suka. So lepas ni boleh edit2 bahan2 kasi taruk benda2 yang berkhasiat mcm buah-buahan. 

p/s : aku juz kakak boleh syg adik mcm gini, kalau mak lagi la kan? tapi mcm mana org sanggup buang anak n dera anak tanpa sebab??? 


4 comments:

aDisH.sHidA said...

DAH MACAM2 DIA MASAK....

@lfidah @dim said...

wau..pancake..akak pun selalu masak pancake sebab asben suka makan..letaklah resipinya sekali...lain orang lain caranya..

Yana Libra said...

pancake segera ke pancake wat sendiri tu?

Cik Chenta said...

kak shida : minat msk walopun xreti...hahahaha

kak alfidah : resipi caicincau aje...kopipaste dri google hahahahaha

yana libara : pancake wt sndiri huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...