Thursday, 9 August 2012

LETUP2 RAMBUT (SAKIT KEPALA)



Assalamualaikum,


Selalu aku sakit kepala kat kolej dulu, ada member yang pandai tarik rambut kasi bunyi 'pop'. Dalam 2, 3 kali buat, ringan sikit. Maybe banyak angin kot. Suka sangat kalau ada org buat macam tu. Tapi sekarang tak tau sapa yang pandai. Aritu sakit kepala, cuba buat sendiri. 1st buat jadi. 2nd, pehhh!!! Nak tercabut kepala...


Salam Sayang,

13 comments:

aDisH.sHidA said...

kak selalu wat mcm tu hhehe best

Iffah Afeefah said...

sakit

xpenah cube pon tau

sbb tgk org duk wat

Mrs. Abi said...

kak shida : best kan? hehehe...

iffah : try la mtk org yg pndai buat... kalo xpndai, sakit...

ayut said...

kwn dulu slalu bt sbb dy skt pale..ayut tkut dgr..adehh..akak lukis ke?simple je..tp nice! :)

Mrs. Abi said...

ayut : letup rambut ni kira mujarab jugak la. tp kena yg pandai buat. kalo x, perit rmbut kena tarik. hehehe...

haah lukis, xde keje...xde lawa pun...hahahaha

nur amalina athman said...

tak penah tau pun..hehe..
comeii ja lukisan tuu...<3

Mrs. Abi said...

mina : betul best tau kalau dpt letupkan rmbut... dia jemput sikit rmbut, pastu tarik, then bunyi pop! gitu... lega....

lukisan tgh bosan2 hehe

Hans said...

hahaha
penah buat juga n memang best

Panggil Aku Han said...

penah try sekali je lps tu xnk buat dh..huhu sakit ooo...

Yana Libra said...

hehe..lawak kartun tu~

kiera'sakura said...

hahahahaha... gila kejam smpi cabut kepala.. kihkihkih

klu ada sesape nak tlong tarik rmbut nie kan.. kira pegang kulit kepala siap2 xnk bg sakit hahaha

Erra Kyra said...

haha cOMel nyaa..pandai dia lukis!

ieta mat sa'ad said...

akak buat sendiri je. kalo migrain. lps letup2kn rambut tu. mesti lega hehe. comel kartun...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...