Friday, 10 August 2012

PROJEK BUNGA CINA/DAHLIA LAGI


Assalamualaikum, 

Hari ni misi buat KUIH BUNGA CINA dah selesai. Tapi esok2 mungkin nak buat lagi. Kena buat banyak sikit tahun ni, nak bawak pergi rumah mertua2 jugak. Ni sume gara2 encik suami bagitau nenek dia yang aku pandai buat KUIH BUNGA CINA ni. Nak tak nak, kena la buat jugak untuk diorang. 

Yang buat hari tu, dah habis licin. Encik suami lepas satu2 dia duk makan. Tadi buat lagi. Siap salotape dah bekasnya. Hope sempat la untuk raya. Hehehe... Tapi apa pun aku tak la zalim sangat sampai dia tak boleh nak makan langsung yang kali ni punya. So, dah simpan sikit untuk dia...

Jeng jeng jeng....

p/s : baik kan bini dia??? kehkehkeh...

Resipi boleh KLIK SINI... TQ

Salam Sayang,

6 comments:

Citarasa Rinduan said...

Gluppppp.. Sgt baikkk

Mrs. Abi said...

hahahahahahahahaha

Iffah Afeefah said...

hahahaha kejammmm da seletep siap

Yana Libra said...

baik sangat~ :P

aDisH.sHidA said...

awat hangit ke apa tu

kiera'sakura said...

hahahaha saya dgn nadh keraih perot gelak masa tgk kt pesbuk tue.. kihkihkih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...