Tuesday, 7 August 2012

MEE KARI KUAH CAIR


Assalamualaikum...


Buat mee kari ni lupa dah bila. Tapi dah lama la. Rasanya awal2 seminggu puasa kot. Tapi malas nak menaip. Sedap? Boley lah. Cuma kuahnya cair sikit. Ekekeke... Pastu lupa beli tauhu. Dan siap sume baru teringat tauhu tak ada. Ini buat banyak sikit sebab kawan husband katanya nak mai singgah.




p/s : menyampahnya tengok kuah diaaa.... hishhh..

Dan minggu lepas ade buat lagi sekali. Kuahnya tak la secair ni. Bahan2 sume cukup. Sedap dan pedas! slurppp... Buat cukup2 untuk 4 orang makan. Yela, aku dua, dia dua... So, 4 lah... Errr... Resepi google ye...


Salam Sayang,

4 comments:

Iffah Afeefah said...

err 4 org makan tuuuu

ya ampoonnn

Mrs. Abi said...

hahahahha.... kami kuat makan

kiera'sakura said...

time weekend je slalunya yg kira terlebih rajin sikit. kadang2 buat laksa nasi ayam tuk sorang makan je depa yang lain pakat pelik duk sorang tapi buat itu ini, time ramai org xnak pulak buat mcm tue..hihihi

ayut said...

hihihi..tgk2..haah la kuah dia len ckit..takpe.practice make perfect.wah gitu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...