Wednesday, 1 August 2012

ERR.. KETAT SANGAT?


Assalamualaikum...

Dah tak de keje nak buat. Kertas recycle pun banyak sangat. Duk test signature, lukis2, tulis nama... Tup2 jadi lukisan ni... Hahahaha... Layan je lah! Oii, aku tak tiru Zackzukhairi okeh... Ini memain punye...



Salam Sayang,

11 comments:

Iffah Afeefah said...

cite betul ke ni hehe

Saleha said...

wah kretif.. dan maksud tersurat jugak

ramai yg mcmtu, baju dah labuh sampai lutut tp pakai legging

Saleha said...

salam kenal, saya follow sini
jika kelapangan jemputlah ke blog saya
boleh juga kita menambah ukhwah

Sunah Sakura said...

hehehe..nak buang la seluar yang macam ketat hari tu baru beli..ke awin nak? awin mungkin kecik dari akak.. :p *padahal aku ni kecik*

Mrs. Abi said...

iffah : rekaan je lah...

saleha : salam kenalan :)

Mrs. Abi said...

kak sunah : hahahaha alah suar ketat boleh pakai kt rumah... atau if pakai jubah, boleh pakai kat dalam tu...

Citarasa Rinduan said...

Kak pernah syer posa tahun lps. Ttg pelangan y dtg ngan bsluar lengging. Seksi merriii the sekssiiii

Sunah Sakura said...

ye tak ye gak kan... :p

nur said...

kreatif2

kiera'sakura said...

itulah penah nmpk yg kaki tembam pun pakai leggings dgn baju singkat .. huhuhu

Erra Kyra said...

haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...