Friday, 9 November 2012

BABY MULA MENENDANG

Assalamualaikum
Petang semalam duk tengok TV tetiba terasa something kat perut. Uikkk, baby mummy dah pandai menendang ehhh? Masuk 20 minggu (5bulan). Waaaaa.... Berdebar excited pun ade! Pastu tunggu2 lagi kot la menendang lagi, tapi tak ade dah. Huhuhuhu... Tepuk2 perut pun dia takmo layan dah.

Bila abang balik, kasitau dia pun nak rasa jugak tapi baby takmo layan. Siap nak jentik2 lagi, aiiihhh ingat tembikai ke ape nak main jentik2. Hahahaha. So, tadi tengahari abang balik bawak headphone. Nak kasi baby dengar surah2 Al-Quran pastu kasi dengar muzik skit. Kasi dia respon. 

Tapi yang kelakarnya, headphone kena pegang sebab perut tak besar sangat. Macam kelakar aje. Hehehehe. Tapi tadi time tengok Anugerah Skrin, dia gerak jugak. Tapi abang tak sempat pegang. Ruginyaaaa...
p/s : Syukur sangat dikurniakan keluarga bahagia macam ni. :)

Salam Sayang,

3 comments:

nur amalina athman said...

Baby dh mula menendang, tapi masih belum berpeluang tngok wajah ibunya.

Semoga baby dalam kandungan sihat, selamat dilahirkan dan menjadi anak yang soleh/solehah. Inshaallah. :)

sukakartun said...

untung jadi pempuan..org 1st yg dapat rasa baby dia menendang..sian si suami.masih belum ada peluang untuk berinteraksi dgn baby kesayangan..hehe..semoga dipermudahkan segala urusan ek..amin!!!

Citarasa Rinduan said...

menitis air mata sisi....

kalaulah ada rezeki sis pasti kita alami perasaan y sama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...