Monday, 26 November 2012

SUAMI AKU USTAZ

Assalamualaikum
Tetiba semalam tergerak hati nak baca novel SUAMI AKU USTAZ. Baru sekali baca. Pastu tu kawan pinjam. Alih2 semalam bukak, mak aihhh.... Berterabur!!! Sayang sangat sebab buku tu baru sekali baca okey!! Buku lain xde pulak jadi mcm gitu. Huhuhuhu...


Then jenuh la membebel pastu dengan sedaya upaya lekatkan balik dengan salotape. Pastu tampal gam lagi. Huwaaaa... So, jadi la macam gini. Tetap terjelir keluar walaupun dah salotape dan dah game. Sedih.

satu2nya buku yang membangkitkan nafsu untuk kembali mengadap novel 
setelah hampir 8 tahun tak bukak novel!

p/s : tak kasi kata kedekut, dah kasi mcm gini lak jadinya. 

Salam Sayang,

3 comments:

Iffah Afeefah said...

sabo jekla kan

kiera'sakura said...

mmg sakit hati sbb tue kami xbrani bg org pinjam. hnya pecinta novel dan buku je paham perasaan org mcm kita nie huuuu

Sunah Sakura said...

ari tu adik akak cari novel ni kat mph, n kedai2 buku..tak jumpa...mana ntah nak carik lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...