Thursday, 8 November 2012

BLUEBERRY CHEESE TART

Assalamualaikum
Pagi tadi bangun terus prepaire sarapan untuk makcik sebab dah nak balik Kedah. Dan pukul 9.30 tadi mereka dah bergerak balik Kedah. Pastu aku pun mulakan projek aku yang terbengkalai sejak raya haji aritu lagi. Iaitu Blueberry Cheese Tart!

Memandangkan dia punya kulit tu memang dah buat lama dah, cuma tinggal nak taruk filling je, so cepat dan mudah la kerja aku. Alhamdulillah 1st time buat menjadi cheese tart ni. 


tersembul haaa fillingnya hahahahaha

Resepinya boleh google. Hehehehe... Malas nak taip sebenarnya sebab resepi salin kat dapur malas nak pegi amik. Sorry hahahaa...

Salam Sayang,

5 comments:

hafiz hafizol said...

wahh sedapnyeee..... tgk pun dah terliurr... mintak sikit mokcik !!

Thempty Yanty said...

Plis post it to me!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

nampak sedap

Citarasa Rinduan said...

pandai adik filling.
sis tak reti

aDisH.sHidA said...

waaaaaaaaaaah pandai nya...mana resepi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...