Thursday, 2 August 2012

JARI NENEK SIBONGKOK TIGA


Assalamualaikum...

Tadi rasa sejuk. Duk gosok2 tangan tetiba rasa kering aje. Tengok tapak tangan. Hurm... Kulit kering. Dulu duk gelak kat mama (gurau2) cakap tangan mama dah tak lembut. Kasar. Macam nenek2 sibongkok tiga. Sekarang... Hurm... Itu je la yang aku mampu cakap... 

Tahun lepas baru aje opismate dulu salam dengan aku, puji cakap tapak tangan aku lembut macam baby. Bila bagitau mama, mama cakap, yelah, tak baby macam mana kalau satu kerja pun tak buat kat rumah. Sekarang ni, hambek kawww... Tangan macam hape dah. Sume kerja kena buat. Nasib baik ada encik suami yang rajin tolong. 

tgk, kering sampai merekah mcm kena pisau.
tgk garis2 halus kat jari tu. mcm makcik2.

p/s : nenek2 sibongkok berapa nak kasi ni... =.='

Salam Sayang,

6 comments:

Pakcu Sofi said...

nenek bongkok 46 :p

Iffah Afeefah said...

haha biasalah perempuan

kene pakai srung tngn la kalau bsuh pinggan gni

cm cine2 buat

AyueJean said...

Hehehhehhe....
Biasalah perempuan..

ayut said...

hahaha..kak pakai losyen ea..takla kering sgt :) adehhhh..

THE LEKAT LEKIT STORY said...

erkk.. akak hari2 buat keja umah pun x merekah tangan.. kekekeke. yelah hari2 main dgn losyen baby dok sapu kt badan lala kan..

Mrs. Abi said...

pakcu : 46 =.='

iffah : dulu penah la, tapi mcm lambat pulak nak pakai2 mcm tu, lagi satu dia berpeluh2 dlm tu

ayujean : hehe tu la... tpaksa

ayut & kak lekat lekit :
sy ni xgemar losyen sgt kat tgn sbb tapak tgn sy ni jenis yg bepeluh2. so kalau pakai losyen, dia punya basah tu aduh, susah nk ckp... tp tetiba kering mcm gini, pelik gak... selalu basah2 aje..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...