Monday, 6 August 2012

HAPPY ANNIVERSARY FOR 2 MONTHS


Assalamualaikum,

Happy 2 months anniversary for me and my lovely husband. Semoga bulan kedua perkahwinan ni, menjadikan kami lebih tabah, lebih memahami erti alam rumahtangga. Sangat banyak yang perlu dipelajari lagi. Dari segi mental terutamanya. 

Mai nak habaq kat hang, perkahwinan ni memang seronok. Tapi jangan kahwin sebab nak seronok saja. Sangat banyak benda yang kena cover lepas kahwin. Jangan pulak lepas kahwin merungut itu dan ini. Kalau sekarang mak bebel sebab tak reti masak, malas kemas rumah dan macam2, fikirlah balik. Lepas kahwin, semuanya kena buat sendiri. Tak ada mak mak lagi dah.

p/s : maafkan saya, andainya sepanjang 2 bulan ini, layanan saya, kasih sayang saya untuk awak masih belum memadai... saya akan cuba buat terbaik dan sehabis baik untuk semuanya. hope sama2 boleh berubah ke arah yang positif :)

Salam Sayang,

7 comments:

Iffah Afeefah said...

alahai suwit2 lak die pepetang ni

cik chinta said...

tu r, tp sni x dok dgn somi. hu8

Mrs. Abi said...

iffah : hahaha... ingat ai tak suwit ke... suwit gak tauuuu

cik chinta : alololo hehehe xpe...

kiera'sakura said...

hepi anibeseri awin!! moga hubungan korang berkekalan hingga ke taman2 syurga Amin

Mrs. Abi said...

kiera : aminnnnn tq kiera

ayut said...

happy anniversary both of u..smga smakin bhagia dan barakah keluarganya :)

Mrs. Abi said...

ayut : thanks ayut...aminn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...