Tuesday 29 January 2013

ENCIK F, AKU DAH BACA KOMEN KAU...

Assalamualaikum...
Tadi pagi bukak blog. Ada komen dari anonymous. Beliau adalah kawan yang pernah rapat and pernah berkongsi masalah dengan saya, berkongsi suka dan duka bersama saya. Tapi selepas masing2 mendirikan rumah tangga, kami dah makin jauh. Sibuk menunaikan tanggungjawab masing2? Entah la. (tapi the best of the best BFF bukan dia tapi kuku)

Kepada kau, Encik F...

Pertama sekali aku nak ucapkan tahniah dengan baby boy tu. Tahniah buat kau dan isteri. Semoga bahagia sampai ke akhir hayat. Dan terima kasih doa kau untuk aku. Semoga doa2 kau dimakbulkan oleh-Nya. Amin

Aku tak pernah lupa. Aku tak pernah buang kawan. Macam yang kau cakap, sekali kawan, selamanya tetap kawan. Aku tak pernah buang kau di ruang waktu aku. Ceh ayat!! Tapi cuba kau ingat balik, siapa yang membuang. Kau yang berak, kau kata kat aku plak ehhh... Banyak cantikkkkkk.... Kahkahkah.

Aku tak tau mcm mana nak contact kau. No hp kau pun aku dah delete sebab kau kata nak tukar no lain. FB kau pun aku dah remove. So, agak terkejut jugak la aku baca komen kau. Ada jugak aku terpikir pasal kau. Kalau aku dah 8 bulan, wife ko mesti dah bersalin kan? Tertanya2 juga. Akhirnya hari ni baru terjawap. Tahniah sekali lagi.

So, aku masih pakai no maxis yang lama. No celcom dah tak pakai. Aku tak tau nak contact kau mcm mana. Andai kau terbaca entry ni, syukurlah. 

Salam Sayang,

1 comment:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

xkira..nak salam kenal juga..

hahaha....

#komenxdakenamengenadenganentry =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...