Sunday, 12 May 2013

SELAMAT HARI IBU MUDA

Assalamualaikum,
Selamat Hari Ibu aku ucapkan buat ibu2 dan bakal2 ibu. Buat mama yang aku sayangi, semoga mama sentiasa dalam rahmat Allah swt. Terima kasih atas nikmat kehidupan yang telah mama berikan pada anak mama ni. Tanpa mama, takkan lahirnya ibu kepada Nur Aisyah Humairah ni kan. Hehhee..

Kalau dulu aku yang wish kat mama, kat semua mak2 tak kira makcik ke ak sedara sapa pun walaupun bukan makcik aku hahahaha. Tapi hari ni, ucapan Selamat Hari Ibu tu memang khas untuk aku. Rasa macam tua sangat la pulak kan. Hahahaha.

Apapun, aku bangga jadi seorang ibu. Kadang2 aku agak bangga jadi diri aku. Walaupun dah ramai yang umur 25 ke bawah yang sudah bergelar ibu, aku adalah salah seorangnya. Tak semua yang mampu menggalas title ibu diusia muda kan? Dan ramai yang agk terkejut dan tak sangka aku mampu melakukannya. 

Jadi seorang ibu diusia muda. Sebenarnya tak adalah muda sangat. Tapi mgkin sifat 'noty2' aku yang buatkan org rasa aku ni masih budak2. Tapi sebenarnya dah matang. Hahahhaa. (matang la sangatttt). Tapi aku pun dapat rasakan yang aku makin lama makin matang. (mmg la, kan dah jadi mak org). Dah banyak perubahan berlaku dalam kehidupan aku. Semuanya dah berubah. 

Sebenarnya, jadi ibu dalam usia yang muda bukan mudah. Tak ada benda yang mudah dalam dunia ni. Tapi ianya bukan penghalang. SUSAH tak semestinya KALAH. SENANG tak semestinya MENANG.

Salam Sayang,

4 comments:

Qaseh Syasya -____- said...

Selamat Hari Ibu kak .

Suria Lekatlekitgurl said...

20an tu kira ok la dah jadi ibu berbanding ada belasan tahun dah jadi ibu. 20an tu bagi akak normal bagi seorang perempuan untuk jadi ibu. :D

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

selamat hari ibu...

;)

kiera'sakura said...

selamat hari ibu awin ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...