Monday, 11 March 2013

DEPAN LAIN, BELAKANG LAIN

Assalamualaikum

Kau nampak gambor ni? Kau paham? Mai nak habaq... Dalam dunia ni sebenaqnya memang ramai yang macam ni. Pentingkan diri sendiri walau dimana jua berada... Dalam apa keadaan sekalipun, mesti pikirkan pasal diri sendiri dulu. Tak suka tengok orang lain bahagia, tak suka tengok orang lain senang!

Kadang2 ada orang hanya di depan kita aja nak tolong. Buat2 sibuk, buat2 ambik berat, buat2 risau, semuanya hanya dibuat2. Padahal dalam hati menyumpah seranah. Dan paling zalim mengumpat mengata dibelakang kita. 

Dunia, 

Semuanya possible.... Kan?

Salam Sayang,

7 comments:

AyueJean AJ said...

Setuju...
Nampak macam ikhlas..
Belakang..
Mak aih... Bak hujung pedang kata2 duk mengata kita..

Qaseh Syasya -____- said...

Setuju tapi tak semua . iolls baek =) hahaha

cik chinta said...

ni la pentas dunia. nk2 yg keje dgn msyarakat pnuh keliling. bt kje sinri jela.

kiera'sakura said...

itu antara sebab kira tak ramai sahabat. sebab susah nak percaya orang :)

THE LEKAT LEKIT STORY said...

perkara biasa yang berlaku dalam hidup & kdg2 kita sendiri pun ada melakukannya cuma antara kita sedar & tak jer.. jadi kalau tak memudaratkan kita ignore jer kan

Lydia Miza said...

hati2 pilih kawan.bkn apa, mls la nak cedera hati ni. susah nak pulih kan

Yan Ty said...

Not all kita leh percaya.. kawan ramai tu boleh .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...