Monday, 25 August 2014

SELAMAT HARI RAYA ENAM

Assalamualaikum
Selamat Hari Raya Ke Enam buat En. Rumate. Hehehe. Puasa sorang-sorang pulak ye kali ni. Nak akhir Syawal dah pun, baru sempat nak berpuasa. Alhamdulillah habis jugak 6 hari puasa walaupun sorang-sorang.

Minggu lepas direct amik 5 hari ahad hingga khamis, Jumaat Sabtu off jap then semalam Ahad sambung lagi sehari. So hari ni beraya la ye, kebetulan pulak esok memang ada majlis hari raya kat opis bersama anak-anak yatim kan... Memang kena la..

Kalau tahun lepas majlis raya dengan anak yatim tu sempat jugak aku sumbangkan Kek Karamel dengan apam polkadot. Tahun ni, tak boleh la tengah berpantang. Insyallah, nanti dah sihat sikit nak buat majlis aqiqah nanti boleh jemput anak-anak yatim jugak gantikan yang kali ni. Semoga dipermudahkanlah segalanya.

So, selamat berhari raya enam uols!!!

Salam Sayang,

1 comment:

ummi aqilah (LM) said...

Haip2.. X yah nk membaking. Tgh pantang duk diam je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...