Monday 24 December 2012

SELAMAT HARI LAHIR KAKAKECIK!!

Assalamualaikum
Okeh semalam birthday my beloved sis, Kak Shida. Yang ke 32 tahun. Then pagi semalam kononnya nak buat video khas la. Godek2 lappy tak ada movie maker. So download cepat2. Bila dah donlod, gigih la pulak buat video kan. Alih2 bila save tak keluar pic. Keluar lagu aje. Adoi. So biar aje macam gitu.

Tadi chat dengan Kak Shida. Dia kata dia nak tengok juga video tu. Adoi, segan la pulak nak kasi tengok video yang tak jadi tu. So cari idea download screen recorder. Bila save, pic keluar tapi lagunya pulak tak ada. Huhuhuhu. So guna akai, combine video tanpa lagu tu dengan mp3 yang dah di combinekan. Huhuhuu. Akhirnya jadi juga.

Ekceli, video ni adalah projek sengal yang ke-2 untuk Kak Shida. Projek sengal yang pertama dah settle. Tapi maybe belum sampai. Dan ada lagi projek sengal ke-3 yang in progress. Tungguuuuuu hahahaha.... Seperaissss takkkk.... kikikiki...

So, kepada Kak Shida, SELAMAT HARI LAHIR YANG KE 32. Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan dipercepatkan jodoh!! I LOVE YOU!!! bye bye....!!!

p/s : jangan garang2, jangan bebel2, jangan terkejut yeeee.... huhuhuhuhu.... 

2 comments:

Unknown said...

hee selamat hari lahir kak shida lg skali

awin patutla bizi je cr muvie mker

aDisH.sHidA said...

thanks awin....amboi banyak nya projek sengal dia...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...