Thursday, 21 February 2013

MENGHITUNG HARI

Assalamualaikum,
Haip whatsupp geng!! Hehehe... Tetiba 3, 4 hari ni rajin nk menaip. Mungkin minggu ni aje la kot boleh menaip. Nanti minggu depan dah tak boleh menaip dah. Kena rileks2 la pulak. 

Pukul 11 tadi tetiba abah bawak balik 11 biji telor ayam kampung. Nanti minggu depan nak pi umah bidan, persediaan untuk minyak selusuh. Kena bawak telor ayam kampung katanya. Bawak 5 atau 7 biji. Dan nanti kena makan telor ayam kampung tu mentah2 sebiji sehari. Huhuhuhu...

Minggu lepas mama dah masak santan pekat dari 3 biji buah kelapa. Masak sampai la kuar minyak. 1st time tengok orang buat minyak kelapa mcm tu. Tapi takdelah banyak sangat minyak yang dapat. Satu bekas kaca yang bulat tu aje. Kena bawak sekali ngan telor ayam kampung tadi.
ha 3biji kelapa dpt hasilkan satu bekas bulat kecik tu aje.
aku punya bekas lebih kurang mcm bekas ni la.

Dan tadi mama baru aja tanya, makanan apa yang teringin nak makan. Hehehehe... Nanti minggu depan kalau baby nak keluar awal, tak sempat la nak merasa. Tapi sebenarnya aku teringin nak makan 'nasi ulam'. Haihhh mana la nak dapat kat sini ye.

p/s : esok husband balik. rindunyeeeeeeeee.... 

Salam Sayang,

7 comments:

Iffah Afeefah said...

hah teringin nak makan ley la suh mama masakkan awin

dupdap x? ehh

Mrs. Abi said...

mama tak reti nasi ulam...hahahaha....xpe kita demand la makanan lain pulak....hehehehe....

dupdap la jugak...huhhuhuhuhu

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

uishh..

xlama dh ni awin...

semoga dipermudahkan segala-galanya yer..

kurangkan la kesakitan awin semasa melahirkan anak....

amin2

Mrs. Abi said...

amin...maceh cik GKSB :)

Sunah Sakura said...

sedap ke nasik ulam? nanti buat la macam pcm punya resepi tuuu

cik chinta said...

x lm dah, moga dpermudhkn, bdebar x?

kiera'sakura said...

x byk hari je lagi kan. haishhhh kami pulak yang rasa berdebar huuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...