Tuesday 12 November 2013

AISYAH AF 2013

Assalamualaikum,
Alololo tomei2. Aku rasa aku baru aje bersalinkan si Aisyah ni bulan Mac 2013. Tup2 bulan November 2013 dia masuk AF. Hahahaha. Okey, joke mengarut. Motif nak review Aisyah AF 2013. Kebetulan sama nama dengan my daughter. Hehehe. 

Okey Ecah, 
Aisyah.
Tinggi orangnye ye. Aisyah ni aku tengok macam gedik2 jugak orangnya. Style selamba gitu. Pantang dengar muzik, nak joget2 pulak. Tengok time la kan. Tapi apa yang bestnya Aisyah ni, tone suara dia. Unik. Kalau nyanyi lagu Yuna 'Terukir Dibintang' konpem best. 

Tone Aisyah dia macam pelik sikit. Dia nyanyi lagu orang lain pun dia boleh edit jadi macam lagu dia pulak. Lagu yang rock pun boleh jadi klasik. Hahaha. Haaa!! suaranya klasik! Aku rasa lagu2 rancak tak sesuai kot dengan Aisyah. Lagu2 slow baru boleh dengan alunan toone dia yang pelik tu.

Aisyah salah satu peberet aku jugak. Gudluck Aisyah!!

p/s : sakit perut gelak tgk videoklip single Aisyah yang last dia mati kena tikam tu. perlu ke bila mati kena berdrama camtu. hahahaha. bila mati je kena hempas badan. adoyaiii... 

p/s : lagi satu drama yang Aliff Aziz (abang) mengamuk tu. Weiii drama sangat lah! Mula2 tengok pun dah tau propaaaa je semua tu. Kalau ye pun, tak yah la drama melayu sangattttt...

Salam Sayang,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...