Saturday 30 November 2013

DEODORANT SYAHIRAH YANG BEST

Assalamualaikum,

Okey kali ni nak me'review' something best. Hehehe. Kata orang, benda yang elok haruslah dikongsi, kannnn... Kali ni pasal deodorant. Korang pakai deodorant apa? Brand apa? Okey tak? 

Aku pernah try pakai Rexona. Yang spray pernah, yang roll-on pun pernah. Tapi Rexona ketiak aku tak boleh tahan. Pakai sekejap aje, then dia dah start keluar bau kurang menyenangkan. Nivea pun pernah. Tapi lama-lama ketiak makin menebal dengan daki. Hahahaha. Sebab bila siap mandi, masih terasa deodorant tu kat ketiak macam tak tanggal. Padahal dah sental kuat2.

Tawas? Pun pernah. Yang seketul tu mungkin aku tak reti nak guna. Yang air pun minggu pertama pakai okey, tapi minggu seterusnya tak jadi apa. 

Yang terbaik aku guna ialah DEODORANT SYAHIRAH.
Without alcohol. Tanpa alkohol. Tak melekit. Tanpa meninggalkan kesan kuning pada bawah lengan baju. Yang pastinya terbaik! Rasa macam pakai air aje. Ada macam-macam kaler, biru, oren, kuning dan sebagainya.  Harganya murah, dalam RM 3 lebih. 

Kat mana nak dapatkan? Haaa ini susah sikit. Hanya kat Mydin yang aku jumpa. Puas cari kat Giant, kt Tesco kat mana-mana lah, tapi susah nak jumpa. Tapi kalau kat Mydin, konpem ada! Yang susahnya deodorant ni itu lah dia, susah nak jumpa. Cubalah!


Salam Sayang,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...