Monday, 11 November 2013

BUAH PERAH

Assalamualaikum,

Minggu2 lepas, Encik Rumate balik kerja bawak balik buah ni. Macam tak pernah makan buah ni, sebab tak pernah tengok. Sekali imbas macam lipas pun ade. Bila nak makan isinya dah macam buah berangan pulak. Tapi buah berangan lagi sedap la....


Namanya BUAH PERAH. Tatau tang mana nak perah tu kan. Rasanya sedap tapi macam pahit2 sikit. Not bad la. Benda lain tentang buah ni aku tatau sangat. Tapi rasanya okey la kalau makan dalam keta nak jalan jauh ke kan. Hehehehe... Ralit.

Salam Sayang,

1 comment:

Syaz Blackrose said...

ish..ish... macam-macam.. saya sendiri baru tengok.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...