Wednesday 23 July 2014

PRIMADONA PUJAANKU SHEILA RUSLY

Assalamualaikum,
Ekceli dari bulan lepas lagi nak cerita pasal pelakon pujaan hati aku ni. Tapi tak sempat sangat. Hari ni ada masa luang boleh lah mencoret sikit pasal beliau. Hanya orang yang aku kagum saja yang aku beriya nak menulis ni kan. Beliau adalah SHEILA RUSLY!!

Kak Sheila ni, dulu aku selalu tengok dia bawak watak pelawak. Tapi lawaknya tak over. Yelah pelawak lain kadang2 macam memaksa orang untuk gelak. Tapi Kak Sheila ni tak. Keletahnya memang mencuit hati

Then lepas tu banyak watak pulak dibawaknya. Semuanya menjadi!! Kalau time watak jahat, memang gila jahat! Macam cerita Anak Buloh Betong tu. Gayanya memang ada. Kalau jadi mak yang jahat pun, real!! Hahaha...

Tapi bila part menangis, memang mampu buat airmata aku jatuh. Pernah tengok dia bawak watak ibu yang mata buta sebelah tu. Pastu jadi ibu yang miskin, penoreh getah yang akhirnya meninggal sebab kena hempap pokok. Semua watak yang airmata pun, semua real. Menjiwai watak.

And now, pemes dengan rancangan masakan. Paling fofuler Ketuk-Ketukkkkkkkk Ramadhan!! Suka gila tengok dia berceloteh. Tak payah panggil artis jemputan pun aku rasa ramai yang akan tengok. 

Tabik spring betul dengan Kak Sheila ni. Ibu yang serba boleh. Dan suka dengan personalitinya yang tegas! Nampak confident. Orang tak berani nak buat main. Dan yang penting, awet muda! 


p/s : dalam banyak-banyak gambar, gambar ini yang aku berkenan ye dak? hahahahaha....

Salam Sayang,

1 comment:

uncle gedek said...

apasal mata cam tu pulak? cerita hantu eh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...