Tuesday, 17 July 2012

BANYAK ANGIN


Assalamualaikum,
Lagi beberapa hari aje lagi nak masuk bulan Ramadhan. Kali pertama akan berpuasa dengan bersuami. Hope kesihatan memuaskan sepanjang bulan puasa nanti. InsyaAllah.

Semalam balik kerja, rasa badan banyak angin. Then lepas solat isyak, angin mcm sampai ke kepala. Mintak encik suami tolong tarikkan rambut sampai bunyi 'pop' tapi dia pulak tak reti. So dia urutkan belakang badan, naik ke atas sampai ke kepala. Banyak gila angin keluar (sendawa). Sampai termuntah.

Nasib baik pagi tadi bangun dah okey. Kalau tak, segan jugak nak mintak cuti lagi. Dah banyak cuti dah amik. Lepas ni kena jaga makan. Tak boleh makan benda sejuk2.

Salam Sayang,

3 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

Sy sjk ada ank ni pn rasa badan mcm byk angin.dulu xde pn.. Yelah dh beranak ni klau x jaga btl2 mcm2 pnyakit urat nk hggp

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sila jg makan terutama time gini.silap mkn je pasti akan angin perut sebu, pedih ulu hati dan mcm2

aDisH.sHidA said...

akak yang x ngandung nie pun banyak angin..eh sama la kita ska sentak rambut bg bunyi...hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...