Tuesday, 3 July 2012

AISKRIM PAKCIK BASIKAL!


Hyep!! 
Petang tadi balik kerja, tetiba nampak adik2 taman ni duk beli aiskrim yang orang dulu2 naik beskal.. Tapi skrang dah advance naik motor. Kebetulan dekat aje dengan umah aku, so aku terkedek2 la pegi beli jugak. Ekekekeke... Walaupun rasa macam bebudak gila duk tercegat tunggu pakcik tu ceduk aiskrim.. Sambil tengok pakcik tu ceduk, gulpppp... Boleh tertelan airliur ok....

Wow, besaq aihh gambaq... Saja nk kasi hangpa jelesss.... Melelehhhh seyhhh... Hahahahahaha.... Dulu harga yang berkembar ni RM0.50 je. Sekarang dh RM1. Yang single dulu RM0.20, sekarang RM.050. Cepat betul naik harga. Padahal eskrem tu senang je nak buat...

Senang??? 

Yelaaa... Blogger Kak Lydia Miza dah kasi resipi. Senang gile!! Kompen stock eskem bergelen2 dalam peti ais nanti. Mesti en.asben aku sukeeee... Dia kan kaki makan mengarut mcm tu... Belum cuba lagi, tapi akan cube! Hehehehe...

Salam Sayang,

4 comments:

Yana Libra said...

aiskim calung~~ :)

aDisH.sHidA said...

nak beli batang kon nie jap g..malam tdi terlupa nak beli..hehhe..

sila buat dengan kadar segera...suprise untuk en abi balik dr pd

Bella Bell said...

Pehh. Pehh. Nak jugak resepi buat eskrim! hihi.

hafiz hafizol said...

dulu masa kecik2 mmg suke benor pggil eskrim nie bila dia masuk dpn umah.. huhu... :")

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...