Friday, 13 July 2012

ROTI TELUR GULUNG

Hyep...
Dah bosan sarapan makan roti sapu jem, kadang2 buat roti benjo, jemu dah rupa yang sama ajee. So, pagi semalam dan arini, aku merekacipta satu produk sarapan yang rasa dia sama aje mcm sebelum ni, tapi bertukar wajah!! Hahahaha...



Rupa-rupanya aku pun sama spesis macam Adik Is. Nak makan benda yang cantik2 aje. Walaupun korang nampak macam tak cantik, tapi bagi aku bolehhh laaaaaa.... Sedap la jugak mata memandang walaupun tekak kata tak berapa nak sedap...

Bagi yang anak2 suke bawak bekal, atau empunya diri yang suka bawak bekal, kot la ade orang perli asyik rupa ituuuu aje bekalnye, tukar2 la wajahnye jugak. Hahahahhaa....

Mudah aje, guna sebijik telur, letak garam skit. Buat macam telur dadar, kacau2 then tuang separuh dalam kuali then goyang2 kasi nipis melebar. Boleh  tabur bawang hiris, daun saderi atau ape2 yang disukai. Dah siap angkat, tuang sos, letak roti sekeping, gulung....

p/s : entri minggu2 lepas punya, tapi baru nak publish =.='

Salam Sayang,

1 comment:

amalina husna said...

wahh..tgk gambar pon dah rasa sedap..
kdg tgk benda yg sam pon bosan jugak kan..nak jugak tukar rupa sikit..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...