Monday, 23 July 2012

CAKAP TAK SERUPA BIKIN


Assalamualaikum, 3 Ramadhan!

Semalam dah 2 hari kita puasa. Alhamdulillah. Sepanjang 2 hari semuanya ok. Boleh masak, makan dan buat kerja rumah. Yelah kan cuti. Tapi hari ni kerja. Tak tau la sempat ke tak masak petang nanti. Balik kerja awal stengah jam dari biasa iaitu 4.30 petang. Sempat kot masak kan...

Emmm, sejak hari pertama puasa, teringin sangat nak makan murtabak. Tapi kecewanya bila husband tak dapat belikan. Maka lahirlah entry MURTABAK PUNYA HAL ini. So, semalam memang bajet dapat makan. Tapi agak kecewa bila tak dibawak balik murtabak, tapi dibawak baliknya karipap pusing pulak.


Kecewa sangat. Tapi sabar. Makan aje la karipap pusing pun. Dalam kecewa pun sampai 5 ketul aku makan karipap tu haa.. Sedap jugak. Emmm, hari ni balik kerja, nak singgah bazar sendiri. Nak beli murtabak tu sendiri. Hope dapat makan murtabak jugak hari ni. Xdapat banyak, sepotong pun jadi lah.

Salam Sayang,

3 comments:

Pka Rahim said...

mesti sedap kan karipap tu. huhu ;)

ayut said...

hihi..takpela..karipap pon jd la.dr tak dibelikan apa2 lg naya :) nnt jgn lupa bli murtabak ye kak.hihi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sedapnye karipap pusing.klu kita berjiran blh je akak mintak 2 biji karipap kamu dan bg kamu sepotong murtabak ayam pedas tu. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...