Tuesday, 16 October 2012

SAYA MINTAK MAAF

Assalamualaikum, 
Buat seseorang yang terasa dengan saya, kecik hati dengan saya, marah dengan saya, benci dengan saya, saya mintak maaf banyak2.... Saya tak sengaja... Saya janji tak buat lagi.... :(



Salam Sayang,

8 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Saling bermaafan..akak pun minta maaf klu ada terkasar masa gurau2,jg diri

aDisH.sHidA said...

sama2 la kita saling bermaafan...


apa pun lepas nie kena pikir dulu tau apa nak buat..kita tatau isi hati orang...dah dah jangan pikir sangat..kamu kan ngandung..x baik runsing2..emo mcm nie

insyaAllah nanti okey la...

Iffah Afeefah said...

npe lak ni?

mak buyung tamo sedih2

sian baby tu

sy da maafkan da

Faz Abas said...

kenapa macam sedih jer ni...

Iam Yanty said...

Ty maafkan ... hehe

EPIK said...

saya maafkan awak..hehehe :)

Katil Elevator Di Ruang Tamu

Mrs. Abi said...

mekasih semua org... sy pun dh maafkan semuanya :)

kiera'sakura said...

laaaa nape nie? apa jadi nie? hurmm pape pun kira mintak maaf ye andai ada salah dengan awin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...