Tuesday, 30 October 2012

TEH BUNGA KEKWA (CHRYSANTHEMUM)

Assalamualaikum
Ini adalah teh bunga kekwa. Kak Miza yang selalu buat air ni masa bulan puasa. Jenuh mintak abang carikan. Tapi tak jumpa. Last2 lepas raya haritu Kak Miza pos kan. Selang sehari rebus air ni, sampai la habis teh kekwa tu. Then aritu kawan abang dari Ipoh nak balik raya sini, so i now lah kat Ipoh memang banyak kedai ubat cina. So, memang mudah nak dapatkan. Ape lagi, terus mintak dia belikan kat sana. So semalam buat lagi. 

Abang sangat suka air ni. Dia kata rasanya sebijik macam air kotak Chrysanthemum tu haaa. He's rite. Memang rasanya sangat sama! Dan abang panggil ni dengan nama 'air kotak' =.='

Salam Sayang,

4 comments:

hafiz hafizol said...

bunga tu boleh makan jugak kan ? haha

Iam Yanty said...

Terliur nk gak minum

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wah awin dah ada stok baru. hehehe.kerap juga awin buat air tu.

kechixx hussain said...

sedapnyaaa....;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...