Saturday, 2 June 2012

2 JUNE 2012 ENTRY KHAS BUAT SESEORANG


2 June 2012.. Harini... 

Genap umur aku 24 tahun. Ada orang tiap kali time besday mesti akan hepi. Yelah, dapat hadiah macam2. Dapat wish dari semua orang. Terutamanya family, kawan2. Paling best bila kawan baik yang wish! Kalo dulu sibuk berebut nak wish besday yang 1st! Sampaikan ada yang sanggup wish awal sehari... Pastu pesen yang nak wish paling lambat...

Tinggal beberapa hari aje lagi aku akan bergelar seorang isteri. Tapi dari bulan lepas, sampai la sekarang, aku rasa tak tenang. Rasa gelisah susah hati. Aku kehilangan sesuatu. Masih tak jumpa. Aku tau ianya ada, tapi menghilangkan diri...

Andainya aku terjumpa apa yang 'hilang' tu hari ni, 2 June 2012, aku takkan lupakan sampai bila2. Aku akan anggap hadiah harijadi paling berharga buat aku!! Paling bermakna!! Selama 24 tahun ni, mungkin itu lah hadiah paling bermakna... 

Kuku, 

Mana kuk pegi... Muncul la kuk, walaupun sekali. Anggap la pemberian hari jadi paling bermakna utk saya dengan kemunculan kuk. Sekali pun jadi la. Dapat dengar suara sikit pun jadi lah... Sekejap pun takpe....

Dari dulu, susah senang, suka duka, kuk selalu ada. Selalu ada!!! Macam bayang2... Selalu ada... Tapi sekarang, kuk hilang macam tu aje. Rasa mcm dh hilang punca. Takpe la kalo lepas ni kuk dah tak nak dengar cite2, tak nak dengar bebel, tak nak dengar dengkur... Saya takkan cite2, takkan bebel, takkan dengkur kat sapa2 dh... Walaupun kat En. Abi. Sebab saya kenal kuk lagi lama dari dia...

Entry harijadi ni memang untuk kuk. Kalau la kuk baca. Kalau la... Tapi entah la... Mungkin kuk baca, mungkin jugak kuk tak baca. Tak tau dah kat mana nak cari... Merata2 orang dh duk pi tanya, orang tu, orang ni. Sume xtau... Ape pun, saya tetap akan cari... Sampai jumpa!

Kuk,

Dah lupa eh... Bukan ke kuk dah janji nak kawan sampai mati. Saya belum mati kuk... Nape dah xnak kawan... Sedih bila pikir pasal kuk. Sungguh! Mana penah saya gedik2 sedih2 sebelum ni. Kalo saya kata sedih, sedih la. 

Saya tau nape kuk jauhkan diri. Tapi jangan disebabkan tu kita putus kawan. Kuk 1 dalam 1000. Kawan paling baik dalam dunia! Tak mungkin ada gantinya... Terima kasih sebab sudi hadir dalam hidup ni... :) Sayang kuk!!

p/s : sentiasa tengok enpon, tunggu mesej kuk... i'm waiting...




2 comments:

Iffah Afeefah said...

susah hati sama

sian nye

spe kuk tu

sedih plak bace

eee org besday nk hepi2 je

Citarasa Rinduan said...

moga kuku membaca entry ini..

PS: walau kita br kenal.. tapi kak tau, kamu mmg cumil, cuma tkilan smpai skrang kak tak pernah dgr suara kamu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...