Friday, 1 June 2012

STORY BAKAL ISTERI : 4 DAYS TO GO


Hari ni sepupu En. Abi nikah. Pagi2 tadi kami dah gerak ke sana. Alhamdulillah lepas Jumaat tadi selesai sudah upacara pernikahan tersebut dengan sekali lafaz sahaja. Hepi tengok diorang dah nikah. Hilang berdebar2. Dengar kata dari semalam lagi pengantin lelaki duk berdebar.

Lepas selesai yang ni, diorang pulak duk usik2 En. Abi untuk hari Rabu ni. Insyallah Rabu ni majis nikah kami pulak. Masing2 duk sakat kami dari tadi. Dan aku pun nak jugak bakal suami aku akad lafaz sekali aje. Hehehe... Usik2 dia...

'Berdebar tak Rabu nanti?'

'Ape nak takut, kan Raja Sehari...'

'Boleh ke lafaz nanti sekali aje?'

'Tok kadi belum akad, abang dh jawap la....'

Loyar buruk. Nanti depan tok kadi konpem gugup punye lah! Hahahaha... 

Lepas Maghrib tadi baru je smpai umah abah. Sangat penat. Mata pun penat. Tapi gigih jugak nk updated belog buruk ni. Yelah, hari ini dan semalam tak kan datang kembali. Hanya sekadar coretan sebagai ingatan dikemudian hari. 

p/s : esok plan nk pi cari barang2 untuk hantaran. handbag, kasut, perfume, ape lagi eh?

p/s : ahad & isnin pun sangat bizi

p/s : selasa dah ke sana.

p/s : rabu....dupdapdupdap!!!




2 comments:

Iffah Afeefah said...

pndai cik abng hang wat lawak no

saba2

dupdapdupdap gak bole?

kikiki

Citarasa Rinduan said...

ehemmmmmmmmmmmmmmmmm.

duppp dappppp...
dupppp.. dapppp
jugakk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...