Wednesday, 6 June 2012

STORY BAKAL ISTERI : TODAY IS MY DAY!!




Okey sekarang ni sebenarnya masa untuk tido... Dah pukul 12  lebih 6 June... Dijangkakan malam nanti akan diadakan majlis akad nikah. Berdebar okey walaupun bukan aku yang berhadapan dengan tok kadi. En. Abi, be strong okey..... :)

Tadi syok duk tengok TV tapi kakak suh masuk tido. Tapi bila pikir pasal esok, tak boleh tido la pulak!!! Tersengih sorang2, tersenyum sorang2... Haishhh... Macam mana ni... Perasaannya hanya bakal pengantin baru aje yang tau! Hahahaha... Nak makan rasa kenyang, nak mandi rasa segar2 je, nak tido rasa tak ngantok....

Tengah hari tadi mesej En.Abi, tanya berdebar ke tak, jawap dia...

'Tok kadi yang bdebar nanti...'

 So berlagak ok... 

Emmm, dah tak tau nak cakap ape. Perlu tido... Esok petang baru ke rumah nenek dia untuk majlis akad nikah. Malam lepas isyak, Insyallah...

Semoga smuanya dipermudahkan....


5 comments:

zulfikar hazri said...

wuhuuuuuuuuuuuu, berdebar! selamat pengantin baru awin!!!

Citarasa Rinduan said...

assalamualaikum,

moga semuanya dipermudahkan

kak mendoakan y baik2 buat kamu dan pasangan kamu.
selamat pengantin baru

Iffah Afeefah said...

encik Abi kamu tu sesuai sgt ng kamu

tak gitu ke?

#hope sume berjalan lancar

Yana Libra said...

moga semuanya dipermudahkan ye~ :)

Solihin Zubir said...

giler ah! kawen tetibe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...