Wednesday, 27 June 2012

KAMI SUKA MAKAN


Assalamualaikum,

Semalam lepas maghrib terus keluar beli barang2 dapur. Tempat pilihan utama tak lain dan tak bukan SABASUN HYPERMARKET. Memang tempat beli barang dapur sejak awal2 datang sini lagi. Tak sesak, berpatutan, dan pemiliknya melayu xpasti, Islam semestinya. Tapi agak banyak jugak barang2 yang kita nak tapi tak ada kat situ. Sebab pasaraya ni boikot barangan dari Israel.

Dah penuh troli, balik la, dan singgah makan malam. Menu malam ialah NASI GORENG AYAM BEREMPAH. Sedap sampai licin aku makan. Nasi goreng banyak halia, sos cili byk bawang putih. So, rasa 'berangin' je time nak tido semalam... Hehehe. 



p/s : thanks sayang kenyangkan perut ai. esok2 boleh la singgah lagi.


p/s : rasa mcm kuar dating aje malam td ehek!! :p

Salam Sayang,

4 comments:

~Kirin Selama Perak~ said...

makan ja kerja..hahaha :p

aDisH.sHidA said...

erm....seronok la kan..ada org belanja...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

bkn hari2 ke dating dik?

Iffah Afeefah said...

Dating ngn halal snok kn?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...